אוסקר 2014: הימורי זוכים

תמונה

מצחיק שהפוסט הראשון שלי בבלוג הוא הימורים לאוסקר, שבדר"כ מסמל את סוף העונה/שנה. אז ברוכים הבאים לבלוג שלי. פה אני אכתוב על קולנוע ובעיקר על מה שבא לי.

זאת השנה הראשונה שלי בתור חזאי אוסקר אבל בכל מקרה נקווה לטוב. בסה"כ לא הלכתי על בחירות נועזות במיוחד אבל גם לא על הרשימה הצפויה. אני בעיקר נאלץ להצטער על כך שלא ראיתי את כל הסרטים המועמדים ואני לא יכול להחליט מה הבחירה האישית שלי. חבל שאין מספיק בתי קולנוע בישראל.
ההימורים:

הסרט הטוב ביותר:
12 שנים של עבדות

הבמאי הטוב ביותר:
אלפונסו קוארון – כח משיכה

השחקן הראשי הטוב יותר:
מתיו מקונוהי – מועדון הלקוחות של דאלאס

השחקנית הראשית הטובה ביותר:
קייט בלאנשט – יסמין הכחולה

שחקן המשנה הטוב ביותר:
ג'ארד לטו – מועדון הלקוחות של דאלאס

שחקנית המשנה הטובה ביותר:
לופיטה ניונגו – 12 שנים של עבדות

עד פה הכל דיי צפוי. עדכון: החלטתי לא ללכת נגד האיגודים ולהמר על ניונגו, הסיכוי שלורנס תקבל אוסקר שנה שניה ברציפות בגיל כל כך צעיר נראית לי אבסורדית למדי.

התסריט המקורי הטוב ביותר:
חלום אמריקאי

אני מהמר שהוא ייקבל אותו בתור פרס הניחומים. כנראה שלמזלו הוא לא ישכזר את ההישג של "אומץ אמיתי" מ2010 (10 מועמדויות – אפס זכיות).

התסריט המעובד הטוב ביותר:
12 שנים של עבדות

העריכה הטובה ביותר:
קפטן פיליפס

הבחירה האישית שלי פה הייתה ללכת עם כח משיכה אבל אני לא מהמר נגד הגילדות שנתנו לקפטן פיליפס את פרס העריכה. מצד שני גם לו מגיע אז אני מרוצה.

עיצוב התלבושות הטוב ביותר:
גטסבי הגדול

הצילום הטוב ביותר:
כח משיכה

העיצוב האומנותי הטוב ביותר:
כח משיכה

המוזיקה המקורית הטובה ביותר:
כח משיכה

עריכת הסאונד הטובה ביותר:
כח משיכה

מיקס סאונד הטוב ביותר:
כח משיכה

האפקטים הויזואלים הטובים ביותר:
כח משיכה

אז כן, אני מהמר על ניצחון מוחץ של כח משיכה כמעט בכל הקטגוריות הטכניות. אני נמנע מלתת פרס אחד או שנים ל12 שנים של עבדות רק כי צריך לתת לו בגללשהוא זכה בפרס הסרט.

סרט האנימציה באורך מלא הטוב ביותר:
לשבור את הקרח

השיר המקורי הטוב ביותר:
לעזוב – לשבור את הקרח

האיפור ועיצוב השיער הטובים ביותר:
מועדון הלקוחות של דאלאס

הסרט התיעודי באורך מלא הטוב ביותר:
מעשה בהרג

פה באמת לא ראיתי אף אחד מהמועמדים אז אני נאלץ ללכת עם הלך הרוחות. נקווה לטוב.

הסרט הטוב ביותר בשפה זרה:
איטליה – יפה לנצח

אז אלו ההימורים שלי. לפי שנכנסתי לעסק הזה השנה לא תיארתי לעצמי שזה כ"כ מסובך. כל כך הרבה פרסי גילדות ואיגודי מבקרים ושיקולים של הכנסות ותאימות לאוסקר, אהההה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

